onsdag 13. januar 2016

Ågots bokblogg blir født

I dag startet jeg bokbloggen min.  Jeg er jo veldig glad i bøker, og det kan kanskje være en god ide å sette mine tanker og erfaringer med bøker på "papiret":  Lese bøker, elske og hate bøker, finne bøker på bibliotek, i bokhandel, i utlandet, på rare steder, høre/lese bokanmeldelser, diskutere bøker med venner, få boktips, planlegge å lese bøker....Hvis det går greit å komme i gang kan jeg jo dele bloggen med andre.

Noen utfordringer var det med å komme i gang.  Jeg ville ha faner med forskjellige sider og det tok litt tid før jeg fikk det til.  Jeg holder på å lage en liste over bøker jeg har lest, helst ville jeg lage den så jeg kan sortere på f.eks. forfatternavn, eller årstall eller noe annet, men det var ikke helt rett frem.  Så jeg starter med å skrive liste i enkel tekst, så får jeg se etter hvert. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar